четвер, 11 серпня 2011 р.

Про маленькі мрії


Якось давно я побачив одне фото зняте з гiрської вершини, яка зi всiх сторiн була окутана хмарами (чи то туманом, поправте, якщо це не хмари). З того часу, у мене з'явилось велике бажання побатити таку картину на власнi очi.
Я декiлька рокiв мандрував Кримом i Карпатами, але за весь цей час моя маленька мрiя так i не збувалась. От вродi в цьому нема нiчого особливого, досить часто навiть натрапляв на такi фото у друзiв, проте я завжди попадав на зовсiм iншi погоднi умови.

Це був мiй п'ятий пiдйом на гору Парашка, i цього разу небо подарувало менi картину, яку я так давно шукав.

7 коментарів:

Анонім сказав...

Борька, Слава Богу за небо!!!!) просто супер!!!

Анонім сказав...

Бог чудесний!!

Володимир сказав...

класно)

Анонім сказав...

Гарно...щеб знаходити так погоду у власному серці.

Анонім сказав...

це справді красиво! ціна себе виправдала)

lemonist сказав...

Прекрасні знимки. Всі-всі в цьому блозі неймовірно чудові. Коли бачиш добру знимку - легше згадати на скільки воно все величне в реальності. І це дуже надихає у важкі моменти, наприклад мене.

бодя сказав...

Красота дух захоплюэ ....

Дописати коментар