вівторок, 1 лютого 2011 р.

Світло


Щоб я не фотографував, чи це портрет, чи мальовничий пейзаж, я завжди шукаю світло. Говорячи про пейзажне фото, то для мене це один з найважливіших факторів, що "робить" кадр. Ніщо так сильно не міняє пейзаж, як світло. Одна хвилина і перед нами постає вже зовсім інша картина.

Все своє життя я не звертав уваги на світло, навіть коли почав фотографувати. Тоді це було якось неважливо, а зараз коли мене питають як робити хороші фото, перше що я відповідаю - "шукайте світло"...

Я пам'ятаю цей момент, коли я робив цей кадр. Піднявшись о п'ятій ранку, ще сонний я пішов шукати майбутній кадр.
Хоч вже трохи розвиднілось, навкруги було все сіре і холодне. Я дістав штатив, вибрав ракурс, який мені подобався і став чекати... Чекати перших променів сонця... Чекати світла. Яке просто запалило ці скелі...

Щоб впіймати світло, я вибираюсь на вершини, мерзну, мокну, недосипаю ночі... Але воно викликає посмішку на моїх устах...
І сказав Бог: Хай станеться світло! І сталося світло. (Буття 1:3)

1 коментар:

Анонім сказав...

А справді - світло розфарбувало цю фотографію радістю!

Дописати коментар