пʼятницю, 11 січня 2013 р.

Венеція


Мабуть кожен з нас, хто чув про це місто, мріє хоч раз в житті потрапити в цю казку. Так вже склалось, що вона була і в моєму списку місць, в яких я мрію побувати (читаєм "які я мрію відфоткати").


Дорога була не близька, і от через чотири години потяг опиняється серед води, а в даличині вже видно обрис цього старовинного міста. Пройшовши преші метри дивуєшся, скільки ж тут людей ) 

Ось такий вид відкрився з першого моста, неподалік вокзалу

Ціль на сьогоднішній вечір - площа Сан-Марко. Спішити нам немає куди, так що дорога  зайняла у нас дві з половиною години. Цей час ми провели серед вузьких вуличок, захоплюючись архітектурою і вишукуючи сюжети. Цікаво, що тут мені найбільше хотілось знайти місце, чи підібрати ракурс, де не попадають люди в кадр. Мабуть хотілось перш за все   передати відчуття тієї атмосфери старовини, яку я малював в своєму розумі. Вже вдома, коли я захотів знайти фото, яке б ілюструвало кількість людей на метр квадратний, виявилось, що це не так просто )






А от і площа Сан Марко. Я думав, що серед вулиць було вельми людно... ) Загальна картина почала щось мені нагадувати. Згадав доволі швидко - Київський вокзал ) Шум, багато людей, і десятки індусів, які пускають в небо вертольотікі і кожні 10 метрів пропонують їх купити ) То ж довелось чекати ночі, поки всі розійдуться.



Найприємніший момент. Я просидів тут годину, насолоджуючись морозивом і класичною музикою. Як же клвасно вони грами !





Другий день почався доволі похмуро. Я вже залишився сам, тож вирішив просто погуляти, без ніяких запланованих маршрутів. Шукав безлюдні вулички, вивчав всі дворики, на які натрапляв. Згодом почався дощ, я навіть спочатку трохи зрадів, і вирішив сходити в ті місця які не вдалось відзняти через маси людей, але індуси вирішили потурбуватись щоб кожен турист в Венеції зміг купити парасолю чи накидку від дощу, через кожні 20 метрів ) Хоче він цього чи ні )









Насправді я думаю що важко написати щось нове про Венецію, та й все це дуже суб'єктивно. До поїздки я читав дуже багато відгуків, як вкрай позитивних, так і негативних. Потрапляючи сюди, одні розчаровуються, інші знаходять саме те найкраще, що очікували. 

8 коментарів:

Анонім сказав...

Класні фотозамальовки Венеції...романтичні. Але виходячи з розповіді дуже кортить побачить фото індусів)

Гавран Борис сказав...

Нажаль немає ) Я б зараз мабуть зовсім по іншому познімав. Просто якщо показувати "лице" цього міста, не так все радужно, як ми собі часто малюєм. Старовинна архітектура, вузькі вулички, люди в масках )

jay_dee сказав...

хорошая серия

Анонім сказав...

неймовірне задоволення від перегляду) вельме дякую!

Анонім сказав...

хочу-хочу-хочу 1000 раз хочу в венецію!

Гавран Борис сказав...

1000 раз це перебір, краще в різні місця )

Гавран Борис сказав...

Заходьте ще )

Анонім сказав...

Гарні фотографії, шкода що не чути тієї музики, яку виконує квартет (а це, напевно вишукана музика).
А який там запах - на вулицях Венеції? Бо якщо смердить, то я туди не хочу.

Дописати коментар