середу, 13 лютого 2013 р.

Побачити океан...

Так вже виходить, що я багато тут пишу про мрії. Та що там сказати, за останній час збувалось немало моїх мрій, за що я дуже вдячний Богу.
Читати далі...

пʼятницю, 11 січня 2013 р.

Венеція

Мабуть кожен з нас, хто чув про це місто, мріє хоч раз в житті потрапити в цю казку. Так вже склалось, що вона була і в моєму списку місць, в яких я мрію побувати (читаєм "які я мрію відфоткати").
Читати далі...

вівторок, 3 квітня 2012 р.

Боржава

Після першого зимового походу, я мабуть єдиний дуже жалів, що зима вже закінчується. Побачені могутні, білі простори манили з великою силою. І хоч розумієш, що ти прямуєш у холод, вітер і сніг, проте вирушаючи туди ти можеш отримати, те, що так шукаєш. А це набагато цінніше, за всі перешкоди і складності.

Читати далі...

понеділок, 5 березня 2012 р.

Мить

Бувають моменти, в які як ніколи розумієш, що фотографія це лише коротка мить. Що б Бувають моменти, в які як ніколи розумієш, що фотографія це лише коротка мить. Щоб це не було, людські емоції чи стан природи, якщо нам вдається вловити це в кадрі, то ця мить набуває особливого значення. Таке фото може і не представляти великої художньої цінності, але в ньому є щось більше - історія, яку знаєм тільки ми.
Читати далі...

четвер, 11 серпня 2011 р.

Про маленькі мрії

Якось давно я побачив одне фото зняте з гiрської вершини, яка зi всiх сторiн була окутана хмарами (чи то туманом, поправте, якщо це не хмари). З того часу, у мене з'явилось велике бажання побатити таку картину на власнi очi.
Я декiлька рокiв мандрував Кримом i Карпатами, але за весь цей час моя маленька мрiя так i не збувалась. От вродi в цьому нема нiчого особливого, досить часто навiть натрапляв на такi фото у друзiв, проте я завжди попадав на зовсiм iншi погоднi умови.

Це був мiй п'ятий пiдйом на гору Парашка, i цього разу небо подарувало менi картину, яку я так давно шукав.
Читати далі...

четвер, 24 березня 2011 р.

Один зимовий момент

Одне з моїх улюблених фото. Просто гуляв по площi Ринок i тут почав падати такий снiг, який робить один зимовий день особливiшим нiж iншi. Простояв десь годину, спостерiгаючи за ним. Один з улюблених зимових моментiв.
Читати далі...

понеділок, 28 лютого 2011 р.

Виставка

Новий день. Особливий день. Ти залишаєш всю суєту мiста i вирушаєш туди, де зовсiм по-iншому пливе час i проходить життя. Вагон поїзда, нова подорож, новий пошук... Пошук того неповторного моменту, який згодом, залишиться на фотографiї.

Після першої подорожі в Крим, я пообіцяв собі, що повернуся туди знову. З цього і почались мої мандри Кримом. З кожною поїздкою я привозив все кращі кадри, чогось вчився, пробував щось нове, експерементував. І шукав... Ця виставка про всі ці моменти...

Виставка триватиме до 15 березня
Читати далі...

вівторок, 1 лютого 2011 р.

Світло

Щоб я не фотографував, чи це портрет, чи мальовничий пейзаж, я завжди шукаю світло. Говорячи про пейзажне фото, то для мене це один з найважливіших факторів, що "робить" кадр. Ніщо так сильно не міняє пейзаж, як світло. Одна хвилина і перед нами постає вже зовсім інша картина.

Все своє життя я не звертав уваги на світло, навіть коли почав фотографувати. Тоді це було якось неважливо, а зараз коли мене питають як робити хороші фото, перше що я відповідаю - "шукайте світло"...

Я пам'ятаю цей момент, коли я робив цей кадр. Піднявшись о п'ятій ранку, ще сонний я пішов шукати майбутній кадр.
Хоч вже трохи розвиднілось, навкруги було все сіре і холодне. Я дістав штатив, вибрав ракурс, який мені подобався і став чекати... Чекати перших променів сонця... Чекати світла. Яке просто запалило ці скелі...

Щоб впіймати світло, я вибираюсь на вершини, мерзну, мокну, недосипаю ночі... Але воно викликає посмішку на моїх устах...
І сказав Бог: Хай станеться світло! І сталося світло. (Буття 1:3)

неділю, 23 січня 2011 р.

Орджонікідзе

Весь цей похід значно відрізнявся від усіх моїх поїздок в Крим. Я з моїм хорошим другом фотографом Сашою, націлились привести максимально багато файних фото.

Це був передостанній день нашого походу. Після шести днів сну по 4-5 годин і постійних переходів на нові локації, втома вже давалась в знаки. І вже на автопілоті вирушили в нове для мене містечко - Орджонікідзе. Ми йшли з важкезними рюкзаками під палючим сонцем і мабуть останнє, що тоді хотілось - це фотографувати. Це був цікавий стан. З початку подорожі ми не пропустили жодного сходу і заходу сонця, кожне нове місце тішило нас чудовою погодою і, відповідно, хорошими кадрами. За цей день я зробив лише три кадри, тай то чисто символічних )

Проте все змінилось, коли ми дістались цілі. Ми просто розклались на пляжі, почали готувати вечерю і милувались красивим заходом сонця.

Час від часу балакали з цікавими людьми, які проходили повз нас і цікавились, що ж ми тут таке знімаєм. І хоч фізичних сил прибавилось не багато, проте з'явилось те нестримне бажання забрати цю красу з собою. Я вже не карапкався з штативом по горах чи пагорбах в пошуках ракурсів, а просто зробив декілька кадрів з одного місця. Це було чудове закінчення дня...

неділю, 16 січня 2011 р.

Одна мить з життя Карпат

Коли одного літнього дня, я з сім'єю приїхав у село Волосянка, побачене мною не додавало мені ніякого ентузіазму для зйомок ) Небо почало затягувати хмарами, і через якийсь час почалась гроза. Але перспектива просидіти весь день в будинку мене не дуже радувала. Тому як тільки гроза трошки стихла, я вирішив піднятись на найближчий хребет. Навкруги ще все було затянуто хмарами, мокро, болото... Але тут небо зробило мені подарунок...

Це був один з цих особливих моментів, коли після зливи, на мить виходить сонце і малює просто неймовірні картини... Я потрапив у зовсім інше місце... Я бачив дуже мало таких моментів, щоб за такий короткий час природа настільки мінялась. І хоч вся ця краса тривала лише 15 хвилин, вражень вона подарувала мені надовго...

четвер, 13 січня 2011 р.

Перший сніг

Буває ми робим фото, які нам не коштують ніяких зусиль. Коли випадково ми опиняємось в потрібний момент в потрібному місці. Ця історія про боротьбу...
Читати далі...

понеділок, 10 січня 2011 р.

Крим. Перша зустріч

Крим... Перша моя зустріч з ним, була зовсім спонтанною. Якось серед весняної сесії до мене подзвонив мій друг Остап з пропозицією: "У мене два квитки на літак до Сімферополя, не хочеш злітати ? Перші мої думки звичайно були "Хочу, хочу, хочу!", але я одразу згадав, що у мене ж сесія, екзамени. Але вагався я недовго і вже через день чи два, ми почали планувати маршрут нашої подорожі. Оскільки вона мала тривати лише два дні, особливо розігнатись не було куди. Ох і напланували ми тоді ) Скажу одразу, що ми пройшли лише відсотків 30 від того що хотіли.

неділю, 9 січня 2011 р.

Перший запис )

Ну от і я завів свій блог. Давно збирався. Немало писав про особливі для мене моменти. Про особливі для мене фото. От і руки нарешті дійшли донести це всім бажаючим )

Ну і для початку одне фото з поїздки в чудесне місце у Криму. Новий Світ... вершина Пік Космосу. Це була перша нічна зйомка в цьому поході. Після цього зоряного неба, цієї неймовірної тиші, я точно знав чим буду займатись наступні чотири ночі )